Cieľ:
Cieľom programu je optimalizácia komunikácie hlavne v oblasti náročnejších situácií.
Cieľová skupina:
Zamestnanci a manažéri zo všetkých oblastí výrobnej aj nevýrobnej sféry.
Tréningové prínosy:
- vyššia sebareflexia správania sa pracovníkov
- konštruktívnejšie a efektívnejšie správanie sa pracovníkov hlavne v kolíznych a nepríjemných situáciách
- prevencia zbytočného napätia a nedorozumení
- zvýšenie sebavedomia pracovníkov
- zlepšenie pracovnej atmosféry
Obsah:
-
asertívna filozofia
- ako východisko efektívnej komunikácie
- sebadiagnostika: uvedomenie si osobne preferovaných spôsobov jednania
-
rozlišovanie základných typov správania u seba i u iných:
- priamej a skrytej agresivity
- submisivity
- rôznych foriem manipulácií
-
asertívne práva
- identifikácia postojov, ktoré umožňujú neutralizovať pokusy o manipuláciu
- asertívne postupy a techniky
-
nácvik konkrétnych asertívnych zručností v bežných pracovných situáciách:
- zručnosť požiadať o láskavosť
- zručnosť povedať nie: rôzne techniky účinného a slušného odmietnutia, zvládnutie vlastných pocitov viny
- zručnosť účinné uplatňovať oprávnenú požiadavku: aj voči neochotnému alebo agresívnemu partnerovi
- zručnosť konštruktívne vyjadriť kritiku: aby neiniciovala konflikt, ale riešila problém
- zručnosť primerane reagovať na neoprávnenú kritiku a osobné útoky
- zručnosť dosiahnuť kompromis tam, kde je možný a prijateľný
Trvanie:
2 dni.
Požiadavky:
Nie sú potrebné žiadne špeciálne predpoklady.
Poskytované benefity:
- Komplexné výukové materiály
- Skúsený školiteľ
- Príjemná školiaca atmosféra s najlepším servisom
- Certifikát
- Dostatočný priestor pre výmenu skúseností a vedomostí
Informácie ohľadom použitia vašich údajov a uplatnenia vašich práv, najmä práva namietať spracovanie vašich osobných údajov (článok 21 GDPR), je možné kedykoľvek získať od našich poradcov na spracovanie osobných údajov