Definujte problém, vykonajte nápravu a odstráňte jeho príčinu v 8 krokoch
8D report
8D metóda je štruktúrovaný proces riešenia problémov a reklamácií, ktorý pomáha včasnému a úplnému vyriešeniu problému formou analýzy jednotlivých krokov až po analýzu koreňových príčin. Metóda býva často vo firmách podceňovaná, hoci je veľmi dobrým nástrojom pre systematické riešenie externých ale aj interných problémov a zároveň podporuje filozofiu nulového počtu chýb. Na školení Vás oboznámime s riadením reklamačných procesov a naučíme Vás túto metódu efektívne používať. Predstavené budú podporné nástroje pri analýze 8D ako 5Why, Ishikawa a Poka Yoke. Vyhodnotíme účinnosť nápravných opatrení a definujeme okamžité ako aj dlhodobé preventívne opatrenia. V konečnom dôsledku správne použitie tejto metódy zníži firemné náklady na reklamácie a zvýši zisk Vašej spoločnosti.
Cieľová skupina:
pracovníci z oblasti riadenia kvality, výroby, vývoja, konštrukcie, nákupu, predaja, servisu a zákazníckeho servisu
Obsah školenia:
Predstavenie metódy 8D, história vzniku
Význam použitia v podnikoch
Formulár 8D, vysvetlenie štruktúry analýzy
Realizácia krokov analýzy D1 až D8, základné princípy
Podporné nástroje pri analýze 8D (5W1H, Ishikawa, 5Why, Poka yoke)
Definícia okamžitých nápravných a dlhodobých preventívnych opatrení
Skupinové cvičenie
Tipy / výmena skúseností
Cena školenia:
229,- eur bez DPH
Registrácia