Soft Skills školenia
Komunikácia, kreativita, adaptabilita, spolupráca, vedenie. Mohli by sme vo väčšine súhlasiť, že hovoríme o základných softskills schopnostiach, ktoré sú popri technických znalostiach potrebné aj v automobilovom priemysle. Jasná, efektívna a profesionálna komunikácia na pracovisku je kľúčová pre úspech zamestnancov a v konečnom dôsledku pre úspech celej spoločnosti. Tímová práca vedie k lepším vzťahom s kolegami, k väčšej spolupráci a inováciám. Najlepšie nápady sú často výsledkom skupinového úsilia. Jedným z najdôležitejších inžinierskych mäkkých zručností je aj úspešné vedenie, zvládanie výziev a budovanie dôvery voči kolegom pracujúcim v podriadených funkciách. Inžinieri musia byť svižní a pripravení prispôsobiť sa neočakávaným zmenám, výzvam alebo neúspechom, musia vedieť nájsť najlepšie riešenia neočakávaných problémov, byť inovatívni.
Zlepšiť a posilniť tieto druhy mäkkých zručností môžete aj prostredníctvom tréningov softskills. Naši experti Vám nastavia proces rozvoja zamestnancov. Pomôžu Vám analyzovať potreby, definovať konkrétne ciele vzdelávania a navrhnúť ročný plán vzdelávania. Tréningy realizujú prostredníctvom vybratých nástrojov ako sú:
-
Workshopy Work Easy – krátke a intenzívne
-
Koučing vedúcich zamestnancov - rozvoj špecifických potrieb vedúcich zamestnancov firmy
-
Soft skill tréningy - zamerané na rozvoj kľúčových zručností zamestnancov firmy
-
Outdoor teambuilding - jednodňová vzdelávacia aktivita konaná vo vonkajšom prostredí
-
AC / DC - objavíme skrytý potenciál Vašich zamestnancov, ich ukryté zručnosti a schopnosti
Osobná efektivita - NOVINKA
Manipulácie a konštruktívna komunikácia - NOVINKA
Konštruktívna komunikácia - NOVINKA
Účinná komunikácia s audítorom - NOVINKA
Work life balance - NOVINKA
Reziliencia – psychická odolnosť a psychohygiena - NOVINKA
Orientácia na zákazníka a biznis zručnosti
Firemná integrita a etické hodnoty
Predajné zručnosti - získajte náskok pred konkurenciou
Akadémia Leader 3. milénia
Ako zvládnuť stres | Stres manažment
Interkulturálna komunikácia
Komunikácia v krízových situáciách
Motivácia tímu dosiahnuť konkrétny cieľ
Stabilizácia pracovného tímu
Škola pre majstrov a predákov - manažérske zručnosti
Tieňovanie s koučingovou spätnou väzbou
Zákaznícka komunikácia, zvládanie ťažkých situácií v kontakte so zákazníkom