Stanovenie cieľov:
Cieľom školenia je dostať do praxe pravidlá správania sa v práci, v spoločnosti na vyššej úrovni a pri stretnutiach, kde sa používa diplomatický protokol. Účastníci budú vedieť robiť výborný prvý dojem a vytvárať pozitívny obraz o sebe, zamestnancoch a inštitúcii - imidž. Budú pozitívnymi príkladmi pre ostatných zamestnancov. Dozvedia sa ako vyžadovať od podriadených pravidlá správania sa v práci ako súčasť reprezentácie inštitúcie.
Cieľová skupina:
Zamestnanci a manažéri zo všetkých oblastí výrobnej aj nevýrobnej sféry.
Obsah:
- rozdiel medzi spoločenskou etiketou a diplomatickým protokolom
- prvý dojem a imidž
- ohľaduplnosť, slušnosť, zdvorilosť a takt
- základné pravidlá diplomatického protokolu využiteľné v práci
- pozdrav
- oslovovanie, používanie titulov
- predstavovanie sa v spoločnosti a v práci
- podávanie rúk
- privítanie návštevy, komunikácia s návštevou
- tykanie a vykanie
- spoločenské oblečenie pre dámy a pánov
- biznis oblečenie pre dámy a pánov - formálne a neformálne, vhodné farby, vôňa
- stolovanie - úprava stola, konzumácia jedál a nápojov, komunikácia a správanie v reštaurácii, zasadací poriadok, menu
- spoločenské, rodinné a pracovné spoločenské podujatia
- nehody v spoločnosti
- prípitok a príhovor
- dary a kvety
- pozvánky
- vzdanie úcty a prednostné poradia, V. I. P.
- etiketa v aute
- rozdiely medzi európskymi a mimoeurópskymi zvykmi
- vizitky
- telefonická, mailová a sms komunikácia
- zasadací poriadok pri pracovnom stretnutí, zásady dohodnutia pracovného stretnutia
Trvanie:
2 dni.
Požiadavky:
Nie sú potrebné žiadne špeciálne predpoklady.
Informácie ohľadom použitia vašich údajov a uplatnenia vašich práv, najmä práva namietať spracovanie vašich osobných údajov (článok 21 GDPR), je možné kedykoľvek získať od našich poradcov na spracovanie osobných údajov