CSR – špecifické požiadavky zákazníka VW Group, BMW Group, Mercedes-Benz Group, Volvo Group, Ford MMOG/LE 6, Jaguar Land Rover, Tesla, Renault, Stellantis, Magna

Požiadavky kladené v rámci projektov pre vášho zákazníka sú špecifické pre jednotlivých dodávateľov v rámci každého projektu. Preto ako dodávateľská organizácia zaiste oceníte maximálne znalosti o všeobecných požiadavkách koncernu a tieto požiadavky jednotlivých značiek budete vedieť aplikovať v každom oddelení, počnúc výrobou, cez engineering až po kvalitu.

Preškolíme vašich pracovníkov zodpovedných za spoluprácu s vašimi zákazníkmi, aby pochopili požiadavky zákazníka definované v aktualizovanom vydaní Špecifické požiadavky zákazníka ako záväznej príručky pre hodnotenie kvalitatívnej spôsobilosti dodávateľov koncernu. Školenie je určené pre špecialistov z úseku kvality, procesných inžinierov, technológov, produktových aj projektových manažérov a riadiacich pracovníkov zo všetkých oblastí.

Naši tréneri sú špičkoví odborníci, s dlhoročnou praxou v automobilovom priemysle pre jednotlivých zákazníkov.. S plnou dôverou sa môžete obrátiť na našu spoločnosť a profitovať z praktických skúseností našich expertov.


Volkswagen Group – aktualizované zákaznícke požiadavky + nadväzujúce dokumenty VW

 

Školenie „Špecifické požiadavky zákazníka pre skupinu VW GROUP“ má za cieľ odovzdať účastníkom potrebné znalosti na praktické používanie aktualizovaných požiadaviek v oblasti systémov manažmentu kvality VW Group v nadväznosti na výrobu, postupy a štandardy. Úspešný absolvent školenia bude schopný samostatne implementovať požiadavky na dokumentáciu a osvojiť si spôsobilosti procesov.

Cieľ
Pochopenie požiadaviek zákazníka definované v aktualizovanom vydaní Formel Q ako záväznej príručky pre hodnotenie kvalitatívnej spôsobilosti dodávateľov koncernu VW. Odovzdaním ponuky dodávateľ potvrdzuje, že sú mu známe požiadavky popísané vo Formel Q-Konkret. Že je si ich vedomý, uznáva ich bez obmedzení, dodržiava ich a stará sa o ich realizáciu vo svojom dodávateľskom reťazci. Aktualizované školenie zahŕňa požiadavky Formel Q Komplet, čiže vrátane:
Formel Q Capability – 9. úplne prepracované vydanie z decembra 2022 prináša nové alebo doplnené požiadavky koncernu VW na celý dodávateľský reťazec. Zameraný na zabezpečenie plnenia požiadaviek na kvalitatívnu spôsobilosť vrátane vzťahu k ďalším VDA zväzkom a normám.
Formel Q Capability Príloha – nová 5.0 verzia z januára 2024 dopĺňa požiadavky VW Group nad rámec zväzku VDA 6.3.
Formel Q Capability Software - nová 3.0 verzia z mája 2022 zameraná na povinnosti dodávateľského reťazca pre VW koncern na zabezpečenie plnenia požiadaviek na softvér.

Cieľová skupina
Pracovníci zodpovední za spoluprácu so zákazníkmi i dodávateľmi v rámci všetkých projektov, ktorých výstupy sa realizujú pre koncern VW. Špecialisti z úseku kvality, procesní inžinieri, technológovia, produktoví aj projektoví manažéri a riadiaci pracovníci zo všetkých oblastí.

Obsah školenia
• prehľad požiadaviek CSR a komplet nadväzujúcich dokumentov
• vzťah k ostatným normám - ISO, IATF, VW štandardy, VDA štandardy, VDA publikácie
• OEM´s požiadavky v rámci IATF portálu - kde hľadať, ako informovať ostatných, zodpov. za aktualizácie
• implementácia kontroly CSR na IATF portáli do systému kvality
• špecifické požiadavky VW marec 2022
• ako požiadavky vyhodnotiť, ako ich implementovať do systému, monitorovať
• ako hodnotiť ich plnenie – úplnosť a správnosť
• Formel Q Komplet
• Konkrét + Brand Specific supplemets (December 2021)
• Nové diely Integral+ Brand spec. suppl. (november 2021)
• Capability + príloha – December 2022, Januar 2024 (cz)
• Capability SW – verzia 3, máj 2022
• Dokumenty na portáli VW: príklady / zdroje, práca s portálom
• VW 52000 – august 2022, Standard Test Reporting, Overenie materiálovej dokumentácie PPF
• požiadavky normy VW 99000 na predkladanie cenovej ponuky
• dokumenty na portáli VW: príklady / zdroje, práca s portálom


CSR BMW Group
aktualizované školenie podľa platného vydania z apríla 2021

 

Požiadavky BMW Group sú uvedené v aktuálnom dokumente z apríla 2021 a detailne rozpracované v šiestich kapitolách nášho aktualizovaného školenia.

Cieľ
Školenie „Špecifické požiadavky zákazníka pre skupinu BMW GROUP“ má za cieľ odovzdať účastníkom potrebné znalosti na praktické používanie požiadaviek v oblasti systémov manažmentu kvality BMW group v nadväznosti na výrobu, postupy a štandardy. Úspešný absolvent školenia bude schopný samostatne implementovať požiadavky na dokumentáciu a osvojiť si spôsobilosti procesov podľa aktuálne platných požiadaviek z apríla 2021. Zoznámi sa s novými dodatočnými požiadavkami záväznými pre dodávateľa BMW Group a s ich účelom.

Cieľová skupina
pracovníci zodpovední za spoluprácu so zákazníkmi i dodávateľmi v rámci všetkých projektov, ktorých výstupy sa realizujú pre koncern BMW Group a pracovníci, ktorí sa podieľajú na plnení požiadaviek zákazníka BMW Group.

Obsah
• Špecifické požiadavky zákazníka všeobecne
• Detailné požiadavky BMW podľa aktuálneho vydania z apríla 2021 a ich účel
• Jednotlivé kapitoly 8D verzia 18.9.2021, proces nevyhovujúcich 8D reportov
• Ako naplánovať, uskutočniť a uzavrieť samohodnotenie podľa GS95004
• Kapitola IATF 4.4.1.2 Bezpečnosť produktu
• Pravidelná ročná rekvalifikácia podľa GS 90018-2, Ukážka Check List
• BMW Hodnotenie dodávateľa na portáli LPKM
• Štandardný proces eliminácie vád /defektov
• Proces eskalácie BMW
• Zvláštne znaky BMW


CSR Mercedes-Benz Group AG

 

Požiadavky Mercedes-Benz Special Terms (MBST) sú rozdelené do oblastí: nákup, kvalita, logistika, vývoj produktu, udržateľnosť a ochrana životného prostredia.

Cieľ školenia
Oboznámiť účastníkov so špecifickými požiadavkami spoločnosti Mercedes Benz Group v súvislosti s IATF 16949:2016. Účastníkom školenia budú obsahovo vysvetlené jednotlivé kapitoly MBST. Na základe výkladu bude absolvent školenia schopný implementovať požiadavky do svojho systému manažérstva kvality

Cieľová skupina
Školenie je vhodné pre pracovníkov oddelenia logistiky, zo zákazníckeho servisu a z oblasti transportov a riadenia obalov. Všeobecne je školenie vhodné pre pracovníkov zodpovedných za spoluprácu so zákazníkmi i dodávateľmi v rámci všetkých projektov, ktorých výstupy sa realizujú pre koncern Mercedes.

Obsah
• Špecifické požiadavky Mercedes Benz AG v IATF
• Špecifické požiadavky zákazníka MBST 2020
• Sériové a náhradné diely
• Prebratie nákladov z nábehu výroby a materiálových viacnákladov
• Uvoľnenie výrobného procesu a produktu
• Zabezpečovanie kvality, implementácia SMK
• Nezhodné dodávky
• FMEA
• Odvolávky dodávok
• Obaly
• Expedícia tovaru
• Proces vývoja produktu
• Ochrana životného prostredia
 


CSR Volvo Group


Víziou skupiny Volvo je byť svetovo najžiadanejším a najúspešnejším poskytovateľom dopravných a infraštruktúrnych riešení. V tejto súvislosti kladie Volvo na dodávateľov vysoké požiadavky. Od všetkých dodávateľov očakáva dobrý manažment a špičkovú kvalitu dodávaných produktov a služieb.

Hlavné požiadavky skupina Volvo Group kladie na:
• dodanie najmodernejšej kvality s dokonalou presnosťou v celom dodávateľskom reťazci, od plánovania projektu a vo výrobných zariadeniach až po dodanie do Volvo závodov a zákazníkom
• dodávatelia pre trh s náhradnými dielmi budú súťažiť s ponukami pre kompletný životný cyklus produktu, ktorý minimalizuje dobu jazdy vozidla v teréne
• úroveň služieb, ktorá podporí prísľub nulových incidentov u zákazníkov
• angažovanú, proaktívnu spoluprácu, ktorá pomôže dosiahnuť úspory nákladov, splniť ciele v oblasti životného prostredia a palivovej účinnosti a vyvinúť nové inovatívne technológie. plné odhodlanie dodávateľa, aby skupinu Volvo Group podporil na ceste udržateľnosti so zameraním na ľudí, planétu a zisk v celom hodnotovom reťazci.
Kurz je zameraný na požiadavky spoločnosti Volvo Group.

Cieľ školenia
Cieľom školenia je oboznámiť účastníkov so špecifickými požiadavkami spoločnosti Volvo Group – Truck. Úspešný absolvent školenia bude schopný samostatne implementovať požiadavky na dokumentáciu a osvojiť si spôsobilosti procesov.

Cieľová skupina
pracovníci zodpovední za spoluprácu so zákazníkmi i dodávateľmi v rámci všetkých projektov, ktorých výstupy sa realizujú pre skupinu Volvo Group a pracovníci, ktorí sa podieľajú na plnení požiadaviek zákazníka Volvo Group.

Obsah
• Etický kódex
• Trvalá udržateľnosť zdrojov
• APQP požiadavky
• PPAP požiadavky
• Volvo Group CSR
• Výrobné požiadavky
• Safety management
• Riadenie nezhody a reklamácií


Zákaznícke požiadavky Ford / MMOG/LE 6. verzia

 

Na školení sa zameriame na producenta – Ford a novú šiestu verziu MMOG/LE, ktorú používajú zákazníci z automobilového priemyslu na výber a hodnotenie procesov výroby a dielov, služieb a skladovania.
Školenie je určené pre špecialistov z úseku kvality, procesných inžinierov, technológov, produktových aj projektových manažérov a riadiacich pracovníkov zo všetkých oblastí a ktorí sa chcú dozvedeiť ako s CSR pracovať v realite a v systéme firmy.

Cieľ školenia
Cieľom tohto aktualizovaného školenia je spoznať špecifické požiadavky Ford, ako je analýzu, vyhodnotenie v rámci systému kvality u dodávateľa a aplikáciu nových požiadaviek do systému tak, aby bola splnená požiadavka zákazníka a nebol narušený systém kvality u dodávateľa. Účastníkom budú prezentované nové kritériá F3, vzory z portálu. Požiadavky sú definované zrozumiteľne, ale spôsob, akým sú implementované do systému kvality a ako s nimi pracovať, je výhradne na dodávateľovi.

Obsah
• Špecifické požiadavky zákazníka - CSR na portáli IATF
• Material Management Operation Guideline Logistics Evaluation verzia 6
• Q1
• 3 odkazy FORD
• klasické CSR – akt . March 2024
• Sub-Tier suppliers IATF 16949 – September 2017
• PPAP 4th Edition – July 2023
• MMOGL instructions
• Kritériá F3
• Porovnanie a kľúčové zmeny v novej verzii

 


CSR Jaguar Land Rover


Povinnosť dodávateľa Jaguar Land Rover zabezpečiť plnenie požiadaviek koncernu je vyjadrená v nižšie uvedených aktualizovaných a prepracovaných požiadavkách na kvalitatívnu spôsobilosť a smerniciach hodnotenia s názvom Špecifické požiadavky zákazníkov.

Cieľ školenia
Cieľom tohto aktualizovaného školenia je pochopenie požiadaviek zákazníka definované vo vydaní Špecifické požiadavky zákazníkov ako záväznej príručky pre hodnotenie kvalitatívnej spôsobilosti dodávateľov koncernu Jaguar Land Rover.

Cieľová skupina
Pracovníci zodpovední za spoluprácu so zákazníkmi i dodávateľmi v rámci všetkých projektov, ktorých výstupy sa realizujú pre koncern Jaguar Land Rover. Špecialisti z úseku kvality, procesní inžinieri, technológovia, produktoví aj projektoví manažéri a riadiaci pracovníci zo všetkých oblastí.

Obsah
• JLR ako značka a súčasti JLR
• Prehľad štandardov a požiadaviek a nadväznosť
• Prehľad špecifických dokumentov JLR, vychádzajúcich zo zdrojov:
• Global Sustainability Web Guide 05/2022
• Part inspection manual v 2 02/2022
• FMEA handbook 4.0 02/2018
• Phased PPAP requirements handbook v 6.3 - 06/2023
• Elements APQP -
• APQP Priority supplier manual -
• Problem Solving Standard v 3.1- 02/2023
• Jaguar Land Rover Supplier Change Request SCR Process v 2.2- 03/2023
• Manufacturing Site Assessment – MSA v 2.5- 08/2022
• Manuál JLRQ - 08/2022
• JLR Customer Specific Requirements for PPAP V8.2- 11/2023
• MMOGL FORD verzia 6

 


CSR Tesla


Cieľom tohto školenia je zladiť potrebné konkretizácie zákazníckych požiadaviek automobilky Tesla so systémom manažmentu kvality v dodávateľskom reťazci automobilového priemyslu.

Cieľová skupina
Školenie je určené pre manažérov kvality a interným audítorom, zamestnancov z oddelenia manažmentu kvality, vedúcim logistiky a predaja.

Obsah školenia:
• Prehľad špecifických požiadaviek automobilky Tesla
• Prehľad logistických požiadaviek
• Prehľad požiadaviek kvality
• Príklady z praxe
• Požiadavky odrážajú štruktúru normy IATF 16949 a sú vysvetlené tak, aby bol absolvent kurzu schopný požiadavky samostatne aplikovať
Okrem toho dodávatelia koncernu Tesla musia udržiavať najnovšie revízie noriem – APQP, PPAP, FMEA, SPC, MSA, CQI-09 Heat Treat System Assessment, CQI-11 - Special Process: Plating System Assessment, CQI-12 - Coating System Assessment, CQI-15 - Welding System Assessment CQI-17 - Special Process: Soldering System Assessment, CQI-23 - Molding System Assessmen. Príslušné hodnotenia sa musia vykonávať minimálne raz ročne a výsledky musia byť k dispozícii spoločnosti Tesla

 


CSR Renault & Scania

Cieľom školenia je zladiť potrebné konkretizácie zákazníckych požiadaviek skupiny Renault & Scania so systémom manažmentu kvality v dodávateľskom reťazci automobilového priemyslu.

Cieľová skupina
Školenie je určené pre manažérov kvality a interným audítorom, zamestnancov z oddelenia manažmentu kvality, vedúcim logistiky a predaja.

Obsah školenia:
• Prehľad špecifických požiadaviek skupiny Renault & Scania
• Prehľad logistických požiadaviek
• Prehľad požiadaviek kvality
• Update špecifické požiadavky zákazníka RENAULT GROUP nov. 2023
• Dodatočné informácie o Renault Group pozícii vs. IATF 16949:2016
• Príklady z praxe


CSR STELLANTIS (spojenie FCA a PSA)

 

Vytvorenie Stellantis znamenalo novú kapitolu poháňanú spojením dvoch výrobcov automobilov, z ktorých každý prispel bohatým dedičstvom, ikonickými značkami a rekordnými výkonmi poháňanými súťaživým duchom. Stellantis rýchlo napreduje vo svojej transformácii na spoločnosť zaoberajúcu sa technológiami v oblasti mobility a zároveň pretvára budúcnosť mobility pre budúce generácie.

Cieľom tohto školenia je zladiť potrebné konkretizácie zákazníckych požiadaviek automobilky Stellantis so systémom manažmentu kvality v dodávateľskom reťazci automobilového priemyslu.

Cieľová skupina
Školenie je určené pre manažérov kvality a interným audítorom, zamestnancov z oddelenia manažmentu kvality, vedúcim logistiky a predaja.

Obsah:
• Prehľad špecifických požiadaviek automobilky Stellantis
• Prehľad logistických požiadaviek
• Prehľad požiadaviek kvality
• IATF globaloversight portal
• Príklady z praxe
• Stellantis (ex FCA)
Požiadavky odrážajú štruktúru normy IATF 16949 a sú vysvetlené tak, aby bol absolvent kurzu schopný všeobecnej aplikácie aj pre požiadavky ďalších zákazníkov.
 


Požiadavky zákazníka MAGNA

 

Cieľom tohto školenia je zladiť potrebné konkretizácie zákazníckych požiadaviek zákazníka Magna so systémom manažmentu kvality v dodávateľskom reťazci automobilového priemyslu.

Cieľová skupina
Školenie je určené pre manažérov kvality a interným audítorom, zamestnancov z oddelenia manažmentu kvality, vedúcim logistiky a predaja.

Obsah školenia:
• Prehľad špecifických požiadaviek automobilky Magna
• Portál zákazníka Magna
• Prehľad logistických požiadaviek
• Prehľad požiadaviek kvality
• Požiadavky odrážajú štruktúru normy IATF 16949 a sú vysvetlené tak, aby bol absolvent kurzu schopný všeobecné aplikácie aj pre požiadavky ďalších zákazníkov.
• Príklady z praxe


Vyžiadajte si nezáväznú cenovú ponuku na vybrané školenie CSR len pre vašu skupinu účastníkov na adrese Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript..